05 juni, 2013

Online platform voor de koffie- en theesector gelanceerd

Onlangs heeft de KNVKT haar nieuwe website en daarmee het centrale online platform voor de Nederlandse koffie- en theesector gelanceerd.

Via www.knvkt.nl profileert de KNVKT zich als dé spreekbuis van en aanspreekpunt voor de Nederlandse koffie- en theesector. De website richt zich zowel op de leden van de KNVKT als op externe stakeholders en biedt in deze context een rijke bron aan informatie over de activiteiten van de KNVKT binnen de drie centrale werkgebieden, namelijk duurzame ontwikkeling, wetgeving & kwaliteit, en gezondheid.

Naast deze inhoudelijke informatie binnen de verschillende dossiers ligt tevens een sterke nadruk op het brede netwerk van leden, expertgroepen en partners die gezamenlijk een grote bijdrage leveren aan de daadkracht van de KNVKT. Om de zichtbaarheid van het bestuur, het bureau en de vier expertgroepen te bevorderen hebben deze een centrale positie binnen de nieuwe website gekregen.

Aangezien consumenten steeds meer interesse tonen in het verhaal achter het product en de beleving die koffie en thee met zich meebrengt biedt de website tevens achtergrondinformatie over 'Koffie en thee in Nederland'. Hier kan de bezoeker zelf 'een reis maken' door de koffie- of theeketen.

Volgt je de KNVKT al via social media?

Width = 43px Height = 42pxlinkedin icon  Width = 42px Height = 42pxtwitter icon